آموزشگاه کافی شاپ
15
شهریور

در آموزشگاه کافی شاپ تخصصی یاد بگیرید!

آیا به دنبال باریستا شدن هستید یا امیدوارید روزی یک کافه باز کنید؟ ما نمی‌توانیم بر اهمیت اصول اولیه آموزش کافی شاپ و درک کامل جریان کار و شیوه آموزش باریستا تاکید کنیم. آموزش تخصصی که به طور موثر در آموزشگاه کافی شاپ اجرا می شود نه تنها سرعت یادگیری را افزایش می دهد، بلکه کیفیت، ثبات و سودآوری را برای هر کافه و شخصی بهبود می بخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، یکی از دوره های آموزشی ما را بررسی کنید!

هم زدن شیر می تواند یکی از بزرگترین چالش ها برای هر باریستا باشد. در نهایت، ما به اهمیت یادگیری عملی برای بهبود سریع اعتقاد داریم. اما برخی از مهارت‌های کلی وجود دارد که می‌توان از طریق آموزش کافی شاپ رایگان نیز استفاده کرد.

آموزشگاه کافی شاپ جینو

وقتی نوبت یادگیری تخصصی و حرفه ای می رسد، هیچ چیز بهتر از یادگیری حضوری و گروهی کوچک در آموزشگاه کافی شاپ نیست. دوره‌هایی مانند دوره آموزشی پایه کافی شاپ ما برای یادگیری تکنیک‌ها بسیار مناسب است. که تضمین می‌شود مهارت‌های اصلی را در مدت زمان کوتاهی بهبود بخشد.

ما همچنین دوره های باریستا را با استفاده از مواد اولیه رایگان برای راحتی شما عزیزان برگزار می کنیم.و به توانایی خود در تشخیص و حل این مشکلات در مدت زمان کوتاهی اطمینان داریم. ما دوست داریم ببینیم هنرجویانمان بهترین قهوه را در خانه درست می کنند. و همیشه اینجا هستیم تا پس از گذراندن دوره نیز از شما همایت کنیم!

موارد مهم در گردش کار منظم

  • سرعت – داشتن یک گردش کاری تمیز و منظم برای هر باریستای تخصصی ضروری است. هرچه سازماندهی بیشتری داشته باشید. می توانید سرعت خود را در یک محیط کاری شلوغ حفظ کنید.داشتن مکانی برای تک تک تجهیزات/لوازم جانبی به این معنی است که کمتر روی چیزهای کوچک تمرکز می کنید و بیشتر روی مشتری تمرکز می کنید و قهوه مشتری را به شیوه ای کارآمد تحویل می دهید.
  • کیفیت –  هر چه به عنوان باریستا سازماندهی بیشتری داشته باشید، تمرکز بر تولید مداوم قهوه با کیفیت آسان تر است. دستور غذاها باید لیست شود، تجهیزات باید تمیز و شیر تازه باشد. کیفیت هرگز نباید فدای سرعت شود.

  • تمیزی – بهداشت و نظافت در یک کافه بسیار مهم است. تجهیزات تمیز و یک فضای کار تمیز اغلب برابر است. با طعم تمیزتر قهوه. فقط به دلیل اینکه ممکن است مردم کاری که شما انجام می دهید را نبینند به این معنی نیست که نباید بالاترین استانداردها را رعایت کنید. با این حال، واقعیت این است که مشتریان اغلب می‌توانند ببینند که شما چه کار می‌کنید و نمی‌خواهند با نیمکت‌های آشفته، ظرف های کثیف مواجه شوند. گردش کار همیشه باید استانداردهای تمیز کردن را در حین انجام کار، صرف نظر از اینکه چقدر مشغول هستید، در خود داشته باشد.
  • خدمات – هر چه کمتر نگران سیستم باشید. بیشتر می توانید روی مشتری تمرکز کنید. خدمات مشتری و مهمان نوازی در قلب باریستا بودن است.چگونه می توانیم به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهیم؟ لبخند بزنید، رابطه ای بسازید، به وقت آنها احترام بگذارید. و در کاری که انجام می دهید کمی عشق ورزید.
  • سرگرمی – قهوه باید سرگرم کننده باشد! اغلب دلیلی که قهوه را به عنوان شغل (یا حتی به عنوان یک شغل موقت) انتخاب می کنیم، فقط به این دلیل نیست که عاشق قهوه هستیم، بلکه به دلیل هیجان یک صبح پر مشغله است. واقعیت این است که قهوه نیز می‌تواند استرس‌زا باشد. اما داشتن یک گردش کاری اختصاصی و سازمان‌دهی شده آرامش را آسان‌تر می‌کند و فقط اوقات خوبی را سپری می‌کند.

در آموزشگاه کافی شاپ موارد اصلی و مهم را به صورت کاملا تخصصی می آموزید و ما در پیشرفتتان شما کمک می کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله