سبک کافی شاپ
05
بهمن

سبک کافی شاپ را چگونه انتخاب کنیم؟

در انتخاب سبک کافی شاپ طراحی مناسب اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. زیرا یکی از عوامل پیشرو است که تفاوت ایجاد می کند و همچنین ابزاری مؤثر برای ارتقاء عملیات تجاری است که به خوبی نیازهای مشتریان در کافی شاپ ها را برآورده می کند. سوال “چگونه یک سبک کافی شاپ مناسب انتخاب کنیم” به سوال سرمایه گذاران علاقه مند به کافه و کافه داری تبدیل شده است.

با تحقیق در مورد برندهای بزرگ کافه که با موفقیت در بازار کار می کنند مانند استارباکس، ترونگ نگوین یا قهوه هایلندز، می توانیم به طور نسبی دو عنصر برجسته را که بر روند طراحی تاثیر می گذارند شناسایی کنیم: مشتریان سرمایه گذار و مشتریان زیبا پسند.

انتخاب سبک کافی شاپ

مشتریان چگونه بر انتخاب سبک های طراحی کافه تأثیر می گذارند؟

سرمایه گذار قبل از انتخاب طراحی سبک کافی شاپ، باید بداند چه مشتری را می خواهد به سمت کافه جذب کند.
سن آنها را مشخص کنید
آنها چقدر حاضرند برای کافی شاپ خرج کنند
نیاز آنها به قهوه رفتن (مبادله کار، لذت بردن از قهوه، گپ زدن، مطالعه و…)
شخصیت، علایق و گرایش های مشتریان علاقه مند
تصویرگر: اگر مشتری شما ۱۸ تا ۲۵ ساله است، میانگین درآمد. نیازهای آنها استراحت کردن، چت کردن، یادگیری یا کار کردن است. این گروه اغلب از زوایای دید پویا، راحت، زیبا، فضای ارتباطی مدرن و بزرگ لذت می برند. از عناصر ذکر شده، طراحی قهوه سبکی جوان پسند با رنگ های روشن را دنبال می کند. طراحی مبلمان باید برای مدتی از ۳ تا ۴ ساعت راحت باشد، موسیقی وجود داشته باشد، زوایایی برای عکاسی موجود باشد… با این نیاز شما سبک های زیادی از طراحی سبک کافی شاپ مانند مدرن، باغ، مینیمالیست یا کتابخانه ای را می توانید انتخاب کنید.

انتخاب سبک کافی شاپ

زیبایی شناسی  بر طراحی سبک کافی شاپ تأثیر می گذارد

عامل دوم که در تصمیم گیری در مورد طراحی سبک کافه تاثیر می گذارد. لوگوی منحصر به فرد هر برند است که تفاوت را به ارمغان می آورد و از آن طریق تصمیم مشتری را در هنگام انتخاب قهوه ای که هر یک از نیازهایش را برآورده می کند، شکل می دهد.
زیبایی شناسی مالک از طریق روش هایی مانند:
طراحی لوگو
نقاشی ها یا تصاویر
اقلام به نمایش گذاشته شده مانند ساعت های عتیقه، مجموعه تمبر، کتاب و …
در حالی که اینها عواملی هستند که بر تصمیم برای طراحی سبک کافی شاپ برای ایجاد تفاوت با سایر برندهای موجود در بازار تأثیر می گذارد، زیبایی شناسی سرمایه گذار باید با عوامل دیگر سازگار باشد. از آنجا سرمایه گذار و مشاور – طراحی در تصمیم گیری برای انتخاب سبک طراحی مناسب کافه با هم متحد می شوند.
روند طراحی کافه ۲۰۲۰، اتخاذ سبک طراحی یکنواخت در فضای کافه و کافی شاپ منسوخ شده و دیگر مناسب نیست. ترکیب سبک های متنوع در طراحی به فضای کافی شاپ کمک می کند تا طیف وسیعی از دیدگاه ها و تجربیات جذاب برای مشتریان داشته باشد. علاوه بر این، طرح کافی شاپ می تواند با چیدمان میز و صندلی، تغییر موقعیت جداسازی و یا افزودن چند تابلو به فضا، فضا را تغییر دهد و… در نتیجه تغییر بصری در مشتریان ایجاد کرده و خسته کننده نباشد.
طراحی سبک کافه

چگونه سرمایه گذار و واحد طراحی می توانند صدای کلی را در انتخاب طراحی سبک کافی شاپ پیدا کنند؟

واحد طراحی همواره با سرمایه گذار در یافتن سبک مناسب طراحی کافه همراه خواهد بود.

۱. یادداشت ها

طراح کافه مستقیماً با سرمایه گذار ارتباط برقرار می کند تا اطلاعات لازم مانند مشتری، زیبایی و سایر الزامات را تأیید کند.

۲. ایده ها

ایده های اصلی را بر اساس اطلاعات و نیازهای سرمایه گذار پیش نویس می کند و سبک طراحی کافی شاپ را پیشنهاد می کند.

۳. طراحی

زوایای دید رو به جلو، با جزئیات و در طراحی سه بعدی را برای ارزیابی و تنظیم مشتریان طراحی می کند.

۴. کامپوزیت

تمام طراحی های دقیق را با اتاق ها، داخل و زوایای دید سه بعدی ترکیب می کند،… سرمایه گذار قبل از ساخت و ساز بررسی می کند.

۵. ساخت و ساز

مشاور و یا طراح یک بررسی از املاک، در مورد روش طراحی سبک کافی شاپ و ساخت و ساز را انجام می دهد. در نهایت مشتریان آثار را بررسی و آزمایش می کنند.