فود تراک
29
خرداد

چگونه یک فود تراک (Food Trucks) راه اندازی کنیم؟

فود تراک فرصتی برای افتتاح یک تجارت خدمات غذایی با هزینه کمتر و سرگرمی بیشتر است. اکثر صاحبان فود تراک در حالی که در حال آماده شدن برای افتتاح هستند عاشق تجارت و سبک زندگی جدید خود می شوند. یادگیری نحوه راه اندازی یک فود تراک اولین قدم شما در این کار عاشقانه است.
پس از راه اندازی، موفقیت فود تراک شما بستگی به این دارد که چند ساعت وقت بگذارید. روال روزانه شما ممکن است از صبح زود از خرید و تهیه غذا شروع شود و اواخر شب پس از تمیز کردن و کارهای اداری (تجدید مجوز، رزرو جشنواره ها، برخورد با ارائه دهندگان، پرداخت مالیات و صورت حساب).
اکثر دارندگان غذاهای خیابانی حداقل ۱۰ ساعت در روز کار می کنند. با این حال، با وجود چنین فهرست دلهره‌آوری از کارهای روزمره، نتیجه آن ارزشش را دارد. بنابراین، اگر از نظر ذهنی آماده هستید اما توصیه های عملی در مورد چگونگی راه اندازی یک تجارت کامیون مواد غذایی ندارید، این راهنما را دنبال کنید تا راه خود را به سمت موفقیت طی کنید.

صنعت غذاهای خیابانی

روند فود تراک را ببینید برای یافتن کلید موفقیت، باید تمرکز خود را بین رسیدن به آخرین ترندها و یادگیری بهترین شیوه های تجارت تقسیم کنید. این صنعت برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های صاحبان فود تراک به چند چهره معتبر متکی است. آمار صنعت نشان می دهد که فود تراکها در سال های اخیر افزایش یافته اند. در اکثریت آنها،نماینده مشاغل کوچک مستقل هستند، نه زنجیره ای. به چند آمار فود تراکها که در ایالات متحده کار می کنند نگاه کنید:

  • بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹، صنعت غذاهای خیابانی حدود ۲۰ درصد رشد داشته است.
  • به طور متوسط، کترینگ ۳۰ درصد از درآمد یک فود تراک را تشکیل می دهد.
  • در سال ۲۰۱۷ فروش سالانه از ۱.۲ میلیارد دلار فراتر رفت، غذاهای خیابانی اکنون یک صنعت بیش از ۲ میلیارد دلار را تشکیل می دهند.
  • بیش از ۴۰۰۰ فود تراک در سراسر کشور وجود دارد.
  • ۵۶ درصد از مصرف کنندگان بین ۱۸ تا ۳۴ سال حامی کامیون های مواد غذایی.
  • ۷۰ درصد از همه بزرگسالان می گویند که از کامیون غذاخوری رستوران مورد علاقه خود دیدن می کنند.
  • اقلیت ها و زنان مالک اکثر فود تراک هستند.
  • اثر جامعه این را برای مردم آسان تر می کند که بفهمند چگونه یک فود تراک را با انتظارات و اهداف واقع بینانه باز کنند.
  • سرمایه گذاری اولیه کم در مقایسه با رستوران های با سرویس کامل.
  • آزادی با تغییر مکان ها، منوها و برنامه ها.
  • مشارکت بیشتر با جامعه محلی
  • توانایی واقعی کردن یک مفهوم سرگرم کننده که در یک محیط رستوران سنتی کار نمی کند.
  • در دسترس بودن فناوری تلفن همراه، مانند نرم‌افزارهای پرداخت پول، که کسب‌وکارهای غذای خیابانی را کمتر به پول نقد وابسته می‌کند.
دانستن آمار و دلایل صنعت که سایر کارآفرینان خدمات غذایی را به سمت ماشین های حمل غذا می‌کشاند، به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌های مهم را از انتخاب مفهوم تا خرید تجهیزات هدایت کنید.

کافه سیار

انتخاب نام برای فود تراک

برای رقابت در این بازار اشباع، بهتر است مفهومی را انتخاب کنید که دوست دارید. هنگام برنامه ریزی موضوع و نام کامیون خود، هم مخاطبان هدف و هم بزرگترین رقبا را در نظر بگیرید.
سه سوال از خود بپرسید. مخاطب شما کیست؟ بزرگترین رقیب شما کیست؟ چرا مشتریان باید شما را به جای فود تراک دیگر شما را انتخاب کنند؟ با این روش فکر می کنید شانس خوبی برای پیدا کردن جایگاه مناسب و ایجاد مفهوم برنده دارید.
بهترین کار این است که طراحی، نام و لوگوی کامیون غذای سیار شما به سه روش کلیدی عملکردی عالی ارائه دهد. آنها باید از مفهوم شما حمایت کنند، مشتریان را جذب کند و به مردم اجازه دهند تا بدانند شما چه چیزی می فروشید.بسیاری از فست فودهای سیار از بازی با کلمات استفاده می‌کنند.

اگر برای ایده پردازی نیاز به الهام دارید، در اینجا چند مثال جالب آورده شده است:

نوشیدنی های مخصوص

لیموناد در سطح نوشیدنی های جدید ایستاده است. کامیون‌های مخصوص نوشیدنی می‌توانند از نوشیدنی‌های یخ‌زده گرفته تا آبمیوه تازه را ارائه دهند. امکانات بی حد و حصر است، هزینه های مواد اولیه کم است، و به عنوان ماشین سیار نوشیدنی، رقابت بسیار کمتری خواهید داشت.

موارد غیر متعارف منو

غذاهای سرخ شده و غذاهای منصفانه در حال از دست دادن درخشش خود در بین جامعه کامیون های غذای سیار هستند. درعوض، غذاهایی را انتخاب کنید که شوک زیادی به شما وارد کند و طعم زیای دارند. از سرو پروتئین های غیر متعارف گرفته تا جایگزینی همه نشاسته ها با سبزیجات سالم، توجه را به خود جلب خواهید کرد.

برنامه ریزی منوی قومیتی

اگرچه کامیون‌های تاکو به یکی از اصلی‌ترین غذاخوری‌های روزمره در شهرها تبدیل شده‌اند، مانند برنامه‌ریزی منوی قومیتی لس آنجلس، در حال فرو رفتن به سمت غذاهای کمتری است. اسنک های کامبوجی، شیرینی های فرانسوی، و حتی کامیون های سنتی ژاپنی در بسیاری از کشورها وجود دارد.

فست فود فوق العاده سریع

هیچ چیز بیشتر از یک صف طولانی و یک انتظار طولانی، مشتریان را از خرید از یک فود تراک خوب منصرف نمی کند. با برنامه ریزی و آماده سازی دقیق منو، می توانید غذای خود را فوق العاده سریع درست کنید. غذاهای گرم را زودتر تهیه کنید، منوی خود را ساده کنید و به عنوان سریع ترین فست فود سیار در شهر تبلیغات خود را شروع کنید.بعد از اینکه مفهومی را انتخاب کردید و نامی معتبر و جالب برای کسب و کار خود پیدا کردید، زمان محاسبه پول فرا رسیده است. باید بفهمید که راه اندازی کسب و کار چقدر هزینه دارد.

یک طرح تجاری برای افتتاح یک تجارت فود تراک تهیه کنید

با این حال، ابتدا طرح تجاری فود تراک را بنویسید. شما باید ایده ای از آنچه می خواهید داشته باشید: این ترکیبی از تجارت، مدیریت، بازاریابی و امور مالی است. هرچه بهتر از قبل برنامه ریزی کنید، کنار آمدن با چالش های آینده و عبور از بحران ها برای شما آسان تر خواهد بود.
از نظر مالی، هر فود تراک فردی است و فرمول خاصی برای محاسبه بودجه شما وجود ندارد. با تهیه لیستی از همه چیزهایی که احتمالاً نیاز دارید شروع کنید. همه چیز از خرید کامیون و تجهیزات پخت و پز و دریافت مجوز کامیون مواد غذایی را شامل شود.پس از دریافت اعداد خام، متوجه خواهید شد که آیا پول کافی دارید یا باید وام را تضمین کنید. در مورد دومی، طرح کسب و کار شما باید واقعاً خوب فکر شود.

هزینه راه اندازی یک فود تراک چقدر است؟

هنگام محاسبه هزینه های خود برای راه اندازی فود تراک، باید بیش از سرمایه گذاری اولیه را در نظر بگیرید. با این حال، بیایید به طور مستقیم تخمین بزنیم که چقدر پول نیاز دارید. این مبلغ شامل خودرو و تجهیزات می شود. شما باید بین کامیون نو یا دست دوم تصمیم بگیرید. این یک مرحله مهم است و می‌تواند تعیین کند که آیا چند ماه آینده را صرف پرداخت‌ها یا تعمیرات ماشین می‌کنید.

با طیف گسترده ای در بازار، چگونه تصمیم می گیرید که کدام ماشین سیار برای فروش غذا مناسب است؟

قیمت ماشین کافه سیار

شما باید همه گزینه ها را در نظر بگیرید و انتخاب کنید: ماشین استفاده شده، خرید . اجاره . ساخته شده توسط خودتان.
شما می توانید پول بیشتری در نظر بگیرید و یک وسیله نقلیه و تجهیزات کاملاً جدید برای ساخت یک فود تراک بخرید.
اگر بودجه محدودی دارید، فود تراک دست دوم را جستجو کنید.

فود تراک جدید

فود تراکهای جدید یک سرمایه گذاری سنگین هستند. اما به عنوان رگ حیات شرکت شما، یک ماشین جدید ممکن است تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.
فروشندگان اغلب بسته های به اصطلاح فود تراک را ارائه می دهند که شامل یک وسیله نقلیه و مجموعه ای اساسی از تجهیزات است: ژنراتور، هود، شستشوی دستی، سینک ظرفشویی، میز ضد زنگ، تهویه مطبوع، برق، گاز و لوله کشی. به عنوان یک جایگزین، آنها می توانند یک ساخت سفارشی برای شما بسازند.

مزایای خرید یک فود تراک جدید:

  • می تواند برای مطابقت با نیازهای شما سفارشی شود
  • بدون خرابی های پرهزینه و تعمیرات اساسی در کوتاه مدت
  • پشتیبانی فنی و خدمات گارانتی

یک فود تراک دست دوم

هنگامی که یک ماشین دست دوم خریداری می کنید، این احتمال وجود دارد که قبل از اینکه بتوانید وارد خیابان شوید، نیاز به تعمیر داشته باشد. بهترین کار این است که دوستی را دعوت کنید که متخصص مکانیک است یا یک متخصص را استخدام کنید تا قبل از تصمیم گیری برای خرید برای به حداقل رساندن خطرات، خودرو را بررسی کنید.
بهترین مکان ها برای پیدا کردن کامیون مواد غذایی دست دوم در دسته بندی ها و گروه های اجتماعی در فیس بوک است. Food Truck Empire و Roaming Hunger هر دو صفحات طبقه بندی شده ای دارند تا به شما در پیدا کردن یک کامیون مناسب کمک کنند. از طرف دیگر، می‌توانید از صاحب کامیون مورد علاقه‌تان بپرسید که خودروی خود را از کجا خریده است و آیا این فروشنده را توصیه می‌کند یا خیر.

مزایای خرید کامیون دست دوم:

  • فرصتی برای انجام یک معامله بزرگ
  • مقاوم سازی انجام شده و آزمایش شده است
  • انتخاب ها و تصمیم های کمتر
اگر هیچ یک از گزینه ها مناسب شما نیست، می توانید سعی کنید خودتان یک ماشین سیار غذا بسازید. این کار ممکن است زمان بیشتری از شما بگیرد، اما بهترین راه برای شما برای صرفه جویی در هزینه و بیان جنبه خلاقانه شخصیت شما خواهد بود.

خودتان یک فود تراک بسازید

آیا می توانید یک فود تراک بسازید؟ مطمئناً می توانید، یادگیری نحوه ساخت یک ماشین سیار غذا سرگرم کننده است، اما کار واقعی از نظر فیزیکی خسته کننده و زمان بر است.
برای دریافت ایده در مورد آنچه برای ساخت یک فود تراک نیاز است، ویدیوی M&R Specialty Trailers and Trucks، یک شرکت ساخت کامیون مواد غذایی از فلوریدا را تماشا کنید.

برای ساخت فود تراک:

  • چیدمان خود را مشخص کنید
  • تمام تجهیزاتی که نیاز دارید و همه چیزهایی که تجهیزات شما نیاز دارند، مانند برق را فهرست کنید.
  • یک کامیون یا ون پیدا کنید.
  • اساساً وسیله نقلیه خود را “غذا” کنید.
  • طرح خود را برای نصب تجهیزات مشخص کنید.
  • سیم کشی برق، لامپ، کلید و غیره را نصب کنید.
  • ثبات را با قاب بندی تقویت کنید.
  • دریچه هایی برای سرویس دهی و تهویه مطبوع ایجاد کنید.
  • دستگاه پروپان یا گاز را نصب کنید.
  • در صورت لزوم کاپوت داخلی را نصب کنید.
  • هر لوله کشی لازم را نصب کنید.
  • یک ژنراتور نصب کنید.
  • تجهیزات را بارگیری کنید.
غذای سیار
اگر در یافتن مواد با قیمت مناسب مهارت دارید و در یافتن مواد با قیمت مناسب مهارت دارید، می‌توانید با خرید یک ون، پول زیادی را پس انداز کنید.

تجهیزات آشپزخانه مناسب را برای ون غذا انتخاب کنید

البته انتخاب تجهیزات شما بستگی به این دارد که آیا قصد دارید در محل غذا تهیه کنید یا غذاهای از قبل پخته شده را بفروشید. تجهیزات ضروری شامل میز، یخچال، اجاق گاز، آب سرد و گرم، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه خواهد بود.
به همین ترتیب، منوی شما الزامات خاصی را تعیین می کند. اگر می خواهید به سمت غذاهای ایتالیایی بروید، به غلطک پاستا، اجاق پیتزا، برش گوشت، پرس ساندویچ و هر چیزی که منوی فست فود سیار شما می خواهد نیاز دارید. لیست تجهیزات را به صورت آنلاین در وب سایت های تامین کنندگان پیدا خواهید کرد.
یک قطعه حیاتی از تجهیزات برای تجارت غذاهای خیابانی شما، دستگاه POS است. سیستم POS فود تراک شما نباید فضای زیادی را اشغال کند. یک تبلت و یک چاپگر رسید جمع و جور یک مجموعه عالی خواهد بود.

هزینه های ثابت برای فود تراک

علاوه بر هزینه های راه اندازی، باید از قبل در مورد هزینه های تکرار شونده آینده که باید پوشش دهید فکر کنید.
  • تعمیر و نگهداری کامیون و تجهیزات
  • بیمه تجارت و خودرو
  • فهرست
  • کارمزد پردازش پرداخت (درصد به ازای هر تراکنش)
  • اشتراک نرم افزار POS
  • هزینه های پروپان، سوخت و ژنراتور
  • حقوق و دستمزد
  • خدمات رفاهی
  • هزینه های کمیسیون برای فضای اجاره آشپزخانه و انبار
 برای تخمین هزینه‌های ماهانه خود برای فناوری مدیریت کسب‌وکار، برنامه‌های قیمت‌گذاری ما را سریع بررسی کنید و آنچه را که می‌توانید با پول خود دریافت کنید، تخمین بزنید.مابقی هزینه های مکرر به طور گسترده بین شهرها و کشورها متفاوت است. برنامه ریزی برای حقوق و دستمزد و موجودی به نیازها و مکان شما بستگی دارد.
برای تعیین برآوردهای خود در حقوق و دستمزد، حداقل دستمزد محلی خود را تحقیق کنید. تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید به کارکنان خود حقوق بدهید و چند ساعت در ماه کار خواهند کرد. سپس اطمینان حاصل کنید که مالیات کارکنان را در برآورد حقوق و دستمزد خود لحاظ می کنید.
در کشورهای دیگر، محدودیت های کمتری برای رسیدگی به حقوق و دستمزد، گاز و آب و برق وجود دارد. در برخی از کشورها حتی برای آماده سازی نیاز به آشپزخانه کوچکی دارید، می توانید آن را در خانه انجام دهید.یا در برآورد حداقل یا حداکثر هزینه قرار می گیرید، به هر حال زیاد نیست! با این حال، قبل از خرج کردن پول باید دو بار فکر کنید تا قبل از شروع کار، بودجه خود را تمام نکنید.

فود تراک خود را قانونی کنید

بسیاری از دارندگان کامیون حمل مواد غذایی می گویند که ای کاش الزامات قانونی را که با باز کردن زودتر کامیون مواد غذایی همراه است، درک می کردند. در ایالات متحده قوانینی در سطح شهر دارید که اغلب با مکان پارک کردن و نحوه سرو غذا تداخل دارد.
باز کردن یک کامیون مواد غذایی باعث ایجاد هرج و مرج زیادی در مدت زمان کوتاهی می شود. کامیون های مواد غذایی جدید به طور متوسط ​​۴۵ رویه دولتی از جمله درخواست های مجوز و بازرسی را طی ۳۷ روز تکمیل می کنند. زمانی که برای راه اندازی کسب و کار خود آماده می شوید، ماه بسیار پر هیجانی خواهید داشت.

الزامات مجوز معمول عبارتند از:

  • مجوز کسب و کار
  • شماره شناسایی کارفرما
  • مجوز فروشنده
  • گواهینامه رانندگی
  • مجوز وزارت بهداشت
  • بیمه کامیون
  • گواهینامه خودرو
مجوزها و مجوزها، منسجم ترین مشکلاتی است که صاحبان کامیون های حمل غذا هنگام باز کردن آن تجربه می کنند. برخی توصیه می کنند که صاحبان فود تراک برای تأثیرگذاری بر تغییرات مثبت در روند قانون گذاری در شهر خود دخالت کنند.

مکانی را برای پارک فود تراک خود پیدا کنید

یکی از بزرگترین مزایای کامیون های حمل مواد غذایی، تحرک آنها است. شرکت در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای محلی شهر بسیار جالب است. با این حال، برای ایجاد مخاطبی از مشتریان وفادار، باید مکانی منظم پیدا کنید.
بزرگترین تصور اشتباه در مورد فود تراکها این است که می توانید فقط پارک کنید و شروع به فروش مواد غذایی کنید. هنگام انتخاب مکان، اطمینان حاصل کنید که به اتصالات ضروری مانند برق و آب دسترسی دارید. معمولاً بهتر است فود تراک خود را در چند محل که این امکانات در دسترس است راه اندازی کنید.
علاوه بر این، مطمئن شوید که فضای مناسبی برای پارک دارید، و زمانی که موقعیت مکانی ایده آل را پیدا کردید، با اتاق بازرگانی شهر خود و همچنین وزارت بهداشت بررسی کنید. به دنبال مکان‌هایی باشید که احساس امنیت می‌کنند و در مورد محدودیت‌های شهری یا ایالتی به راحتی می‌توان با آن‌ها برخورد کرد.

تیم خود را جمع کنید

در ابتدا، می توانید یک کامیون مواد غذایی را به صورت انفرادی یا به عنوان یک تجارت خانوادگی اداره کنید. در این مورد، سوال از کارکنان ناپدید می شود.
علاوه بر این، ممکن است ترجیح دهید ۲-۳ کارمند پاره وقت استخدام کنید. به خاطر داشته باشید که تجهیزات معمولاً در بدترین زمان ممکن خراب می شوند. بنابراین شما به یک مکانیک خوب نیاز دارید.
بسیار مهم است که با کارمندان خود همسو باشید. فروشش غذای سیار بسیار روحی است و نشان دهنده یک محیط کاری صمیمی است. به همین دلیل است که بهتر است افرادی را استخدام کنید که نظرات شما را به اشتراک بگذارند و به اندازه شما عاشق این تجارت و سبک زندگی باشند.

منوی خود را ایجاد و آزمایش کنید

اگر غذاهای خوشمزه و عجیب و غریب سرو کنید، مردم به احتمال زیاد شما را به یاد خواهند آورد و باز خواهند گشت. غذاهای سیار باید زمان آماده سازی و سرو کوتاهی داشته باشند.
ابتدا مطمئن شوید که غذای شما خوش طعم، سرو آسان است و به خوبی سفر می کند. از دوستان و خانواده خود بخواهید که به شما کمک کنند تا منوی خود را اصلاح کنید، آنها را وادار کنید که آماده سازی شما را نقد کنند و از توصیه های آنها استفاده کنند.
دستور العمل ها و گزینه های مختلف را امتحان کنید و آزمایش کنید تا زمانی که از منوی خود کاملاً راضی باشید. نکته مهم این است که منوی خود را به درستی قیمت گذاری کنید و هزینه غذای خود را بهینه کنید.

تامین کنندگان مواد غذایی را انتخاب کنید

یافتن تامین کنندگان خوب کاملا ضروری است. مواد اولیه باید تازه، با کیفیت و متناسب با منوی شما باشند. شاید صبح قبل از شروع روز کاری به خرید غذا بروید. یا می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و بسته به میزان فروش خوب، هر روز یا چند بار در هفته تحویل بگیرید.
شما باید قیمت ها و کیفیت را با هم مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید که مواد اولیه را از کجا تهیه کنید و برای خرید برنامه ریزی کنید. برای دریافت توصیه های مفید از صاحبان کامیون های حمل مواد غذایی در منطقه خود در اینترنت جستجو کنید.

در جشنواره های غذا شرکت کنید

جشنواره ها راهی عالی برای به دست آوردن اولین مشتریان و امتحان کردن منو و عملیات شما هستند. علاوه بر این، با بازدید از نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های غذا و رویدادهای شهری، این فرصت را خواهید داشت تا با رقبای خود آشنا شوید و از مزایای آنها مطلع شوید.هر جشنواره دارای هزینه ها و شرایط متفاوتی است.

شرکت در رویدادها

تحرک کامیون های مواد غذایی این فرصت را به شما می دهد که در مهمانی ها، پیک نیک ها و نمایشگاه ها کار کنید. این یک راه جالب برای کسب درآمد اضافی، تبلیغ خود و دستیابی به مخاطبان جدید است.
برای چنین مواقعی، بهتر است بسته بندی های مارک دار برای بسته بندی غذای خود داشته باشید. برخی از کالاهای جالبی که مردم می خواهند نگه دارند نیز ممکن است راه خوبی برای تبلیغ کامیون غذای شما باشد.

فست فود سیار

در اینجا چند گزینه برای فروش غذای سیار وجود دارد:

 

  • شما سفارش را به مشتری تحویل می دهید.
  •  مشتری سفارش را از ون می گیرد.
  • ون فروش غذا با کارکنان در طول مدت فروش می ماند.
فود تراک، تنوعی باحال، سریع و خوشمزه در کیترینگ‌های سنتی هستند. مردم اکنون بیشتر این گزینه را انتخاب می کنند. کترینگ سیار همچنین می تواند شامل جشنواره های موسیقی، کنفرانس های تجاری، رویدادهای ورزشی و حتی عروسی باشد.

صورت آنلاین تبلیغ کنید

بازاریابی دهان به دهان بر فروش روزانه یک تجارت غذای خیابانی تأثیر زیادی دارد. بسیاری از مشتریان همچنین فود تراکهای را از طریق رسانه های اجتماعی و برنامه های کامیون غذا پیدا می کنند.
به همین دلیل است که صاحبان فود تراک در همه جا تلاش می کنند تا موفقیت خود را در رسانه های اجتماعی سهیم کنند. می‌توانید به فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر ضربه بزنید تا یک فرقه دنبال کنید و به مشتریان کمک کنید کامیون شما را پیدا کنند. سایر صاحبان کامیون های مواد غذایی را دنبال کنید و شروع به مشارکت در جامعه آنلاین کنید. شما در مورد رقابت خود بیشتر از آنچه تصور کنید خواهید آموخت.
هنگام بررسی رقابت محلی خود، این وظیفه را به عنوان یک مشتری بر عهده بگیرید. ابتدا پست های رسانه های اجتماعی را بررسی کنید تا بهترین فود تراکها را در منطقه خود پیدا کنید. سپس به خیابان های شهر خود بروید، چند روز در اطراف قدم بزنید و غذاهای خیابانی را امتحان کنید.
هنگام صحبت با افرادی که برای یک کامیون مواد غذایی مد روز صف می کشند، از آنها بپرسید که چرا ارزش صبر کردن را دارد. این تجربه عملی به شما کمک می کند تا تصوری را که در مورد رقابت خود از منابع اینترنتی و وضعیت واقعی بازار محلی خود دریافت کرده اید، تنظیم کنید.
بینش هایی که در طول تحقیق خود به دست خواهید آورد به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که چه چیزی کسب و کار شما را از سایر کامیون های مواد غذایی متمایز می کند. این شانس شماست که به رقبای خود دست پیدا کنید و سودآورترین مفهوم تجاری را انتخاب کنید.

کلام آخر

اکنون که یک ایده کلی از نحوه عملکرد تجارت فود تراک دارید.نترسید که چیز جدیدی را دنبال کنید . روی آن کار کنید و هر روز پیشرفت کنید.در عرض چند ماه، پس از درخواست های متعدد مجوز و روزهای طولانی، شما آماده ورود به صنعت فروش فست فود سیار خواهید بود. صبور باشید و به یاد داشته باشید که با راه‌اندازی کسب‌وکار خود، تجربه‌های بسیار بیشتر و مزایای دیگری که ممکن است قبلاً هرگز در نظر نگرفته‌اید، به دست آورید.