قهوه سرد
30
تیر

قهوه سرد نوشیدنی مناسب برای روزهای گرم تابستان است…

قهوه  سرد نوشیدنی مناسب برای روزهای گرم تابستان است اما چرا حتما باید آن را در کافه خود بفروشید؟ 

چرا هر کافه باید قهوه دم کرده سرد را در طول سال بفروشد!

قهوه سرد مد روز است

براساس گزارش Allegra Project Cafe Europe 2020 ، دم کرده سرد سریعترین نوشیدنی قهوه است و دم کردن قهوه سرد به ویژه در شمال اروپا رو به رشد است. ظهور قهوه سرد با بزرگترین روند قهوه در اروپا گره خورده است – افزایش قهوه مخصوص. کافی شاپ های تخصصی اولین کسانی بودند که در انتخاب خود نوشیدنی سرد را معرفی کردند و در حال حاضر بزرگترین مارک هایی مانند Starbucks و Costa Cafe در منوهای تابستانی خود دارای قهوه سرد هستند.

قهوه سرد آسان است

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، به آب گرم یا تجهیزات فانتزی احتیاج ندارد ، بنابراین این یک سرمایه گذاری کم برای کافه شما است.

cold brew is easy

قهوه سر د سودآور است

کوکتل های لوکس تر سرد به راحتی می توانند برای هر نوشیدنی درآمد بیشتری را  اضافه کنند. فکر کنید اگر بتوانید قهوه سرد در منوی خود اضافه کنید و در عین حال برخی مشتریانی را جذب کنید ، می تواند برای سودآوری کافه شما چه تأثیراتی داشته باشد!

ترند قهوه 2020 – قهوه مخصوص و نوشیدنی آماده

چه اتفاقی در صحنه قهوه در طول سال 2020 رخ می دهد؟ بزرگترین روند قهوه در سال 2020 چه خواهد بود؟ ترندهای بزرگ و کوچک قهوه چیست؟ در اینجا پیش بینی های من درباره روند قهوه در سال 2020 ارائه شده است.

ترندهای بزرگ قهوه

کافه خاص
طبق اعلام انجمن تخصصی قهوه (SCA) ، قهوه ای که 80 درجه یا بالاتر از آن در مقیاس 100 نقطه ای کسب می کند ، “درجه ویژه” است. کافه های تخصصی در آب و هوای خاص و ایده آل پرورش می یابند و به دلیل طعم کامل فنجان و کمبود و نقص آن از هم متمایز هستند. طعم ها و سلیقه های منحصر به فرد نتیجه ای از خصوصیات و ترکیب خاص و خاکی است که در آنها تولید می شود.

… در حال حاضر بزرگترین ترند رو به رشد قهوه است. این امر به ویژه در هر شهر در سراسر جهان از کلانشهرهای عظیم توکیو و برلین گرفته تا شهرهای کوچکتر مانند لاپینرانتا دیده می شود. همچنین کافه های بزرگ مدتی قبل متوجه این ترند شده اند و مارک ها و محصولات ویژه / پریمیوم خود را به بازار عرضه می کنند. بزرگترین اثبات ظهور قهوه مخصوص این است که نستله قهوه  قهوه آبی در کالیفرنیا را خریداری کرد.

specialty coffee in tokyo

پایداری و مصرف کننده های آگاه
مردم بیشتر و بیشتر نسبت به آنچه مصرف می کنند آگاهی دارند و قهوه نیز از این قاعده مستثنی نیست. مردم می خواهند بدانند که قهوه آنها از کجا می آید ، چه کسی آن را تولید کرده است ، چگونه آن را بو داده است.

منبع:

https://www.baristainstitute.com/blog/jori-korhonen/june-2020/4-reasons-why-your-cafe-should-sell-cold-brew-coffee

https://www.baristainstitute.com/blog/jori-korhonen/april-2020/coffee-trends-2020-year-dalgona-specialty-coffee-and-ready-drink