تابلوی نئونی «Feel The Energy» در نزدیکی یک خروجی نشاندهنده برند و بستهبندی جدید فهوه گشن Goshen است که با همکاری آژانس توکی مستقر در سنت لوئیس طراحی شده است. با پشت سر گذاشتن شخصیت Rosie the Riveter که توسط یکی از مالکان Jay Beard در زمان خرید اولیه شرکت در سال 2011 معرفی شد، این برند اکنون بسیار سر و صدا کرده است.
در حالی که ارجاعاتی به سرزمین کتاب مقدس گوشن در سراسر منطقه یافت میشود – میراثی که عموماً به نوشتههای یک وزیر باپتیست نسبت داده میشود که در زمان پیشگامان از این منطقه عبور کرده است – برند جدید شعار مدرنتری برای ارجاع به نام، “Good Shit” را در بر میگیرد.
ما میخواستیم بستهبندی واقعاً از قفسه خارج شود. ما همچنین میخواستیم خرید را برای مصرفکننده بر اساس سطح روست آسان کنیم. ما معتقدیم که به تمام اهداف خود دست یافتیم زیرا می خواستیم حال و هوای Goshen را نیز به تصویر بکشیم، چیزی که در مورد آن صحبت می کنیم. ما بر این باوریم که با گذاشتن انرژی خوب در جهان، آن را بلافاصله پس میگیرید.
در داخل کباب پز 3000 فوت مربعی در ادواردسویل، انرژی خوب بیشتری از طریق قابلیتهای کارآیی یک روستر جدید Loring S35 صرفهجویی میشود که ظرفیت آن تقریباً دو برابر ظرفیت برشتهکننده اصلی با بستر سیال سفارشی است که تا این لحظه از گوشن استفاده میکرده است.
تونی اوگر، مدیر ارشد قهوه گشن به کارل برینگنبرگ در انتقال تولید به دستگاه جدید تا پایان ماه آینده خواهد پیوست. هیگی گفت: “ما قصد داریم تا Goshen را از نقطه نظر خرده فروشی و عمده فروشی در سراسر کشور انتخاب کنیم.” ما همچنین برنامههای رشد بسیار بلندپروازانهای برای بخش کافههای خود داریم و برنامه هایی برای افتتاح کافههای بیشتر در چند سال آینده داریم.
۰ دیدگاه