متفاوت سازی کافی شاپ و تمایز برند

متفاوت سازی کافی شاپ

وقتی به کافی شاپ های محبوب فکر می کنید ، به احتمال زیاد Starbucks یا قهوه Costa به ذهن شما خطور می کند. در واقع ، این دو مارک قهوه در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. بنابراین آیا این بدان معنی است که جایی برای کافی شاپ های کوچک وجود ندارد؟ برای تمایز مؤثر برند خود و متفاوت سازی کافی شاپ از بازیکنان بزرگ ، باید چه کاری انجام دهید؟

دو کافی شاپ در دو نقطه مختلف جهان از یک استراتژی منحصر به فرد برند برای جذب بازار هدف و متفاوت سازی کافی شاپ استفاده می کنند: بوم خام در کانادا و سالن زبان در آلمان.

Raw Canvas ، با الهام از “art jams” در هنگ کنگ ، برند خود را به شکلی خلاقانه بنا نهاده است –

آنها نه تنها انتخاب محصول معمول مانند قهوه ارگانیک ، چای ، شراب ، آبجو و میان وعده ها را ارائه می دهند ، بلکه فضای آنجا را نیز متفاوت سازی کردند. یک استودیوی هنری  در کافی شاپ ، مشتریان می توانند ضمن نوشیدن قهوه خود ، هیجان نقاشی را تجربه کنند. آنها باید بوم را خریداری کنند ، اما کلیه تجهیزات دیگر بصورت رایگان ارائه می شود. علاوه بر این ، مشتریان / نقاشان تشویق و راهنمایی هایی را از طرف کارمندان و هنرمندان مقیم دریافت می کنند.. آنها تلاش کرده اند با فروش عضویت ماهانه ، محیطی دوستانه را فراهم کنند که در آن مشتریان بتوانند انگلیسی یاد بگیرند و از قهوه خود لذت ببرند.

همانطور که مشاهده می کنید ،در متفاوت سازی کافی شاپ  این فضاهای خلاقانه قهوه چیزی بیش از یک نوشیدنی را به مصرف کنندگان می بخشد – آنها تجربه ای بی نظیر و کامل را ارائه می دهند. تصویر برند آنها بسیار متفاوت از کافی شاپ های متوسط است زیرا آنها به مشتریان خود الهام می دهند تا در یک محیط راحت خود را ابراز کنند. اگرچه صنعت قهوه رقابتی است. و در بعضی از مناطق تحت سلطه بازیگران اصلی است ، اما این مدل های نوآورانه تجاری ، همراه با استراتژی های موثر مارک تجاری ، مطمئناً با مصرف کنندگان امروزی یک موفقیت است.

برای تبدیل شدن به یک باریستا حرفه‌ای و یادگرفتن نحوه درست کردن انواع قهوه و حتی شناخت دانه‌های قهوه باید حتما در  یک دوره باریستا خوب شرکت کنید، پیشنهاد ما به شما دوره باریستا جینو کافه است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها