مهارت در کافی شاپ
10
مرداد

کسب 8 مهارت در کافی شاپ

یک شغل در صنعت کافی شاپ می تواند فوق العاده لذت بخشباشد – به خصوص اگر شما هم عاشق قهوه هستید! اگرچه کافی شاپ داری در چند سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا آسیب‌های جدی دیده است، آینده کافی‌شاپ‌ها آینده درخشانی است. فرصت های زیادی برای یادگیری در حین کار در یک محیط کافی شاپ وجود دارد. بنابراین، برای اینکه یک باریستای درجه یک یا کارمند کافی‌شاپ باشید به چه مهارت‌هایی نیاز دارید و این شغل چه مهارت‌های دیگری را در طول مسیر به شما خواهد آموخت؟ مهارت در کافی شاپ چیست؟

نکات مثبت باریستا شدن جدا از همه چیزهایی که یاد خواهید گرفت و مهارت هایی که خواهید داشت، چرا می خواهید یک باریستا شوید؟ اول از همه، شما می توانید تمام روز را در اطراف قهوه باشید، از بوی آن لذت ببرید و نوشیدنی های مختلف را تا حد کمال دم کنید. اگر از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستید، بهتر از این نمی شود! شما همچنین به بخشی جدایی ناپذیر از روال روزانه بسیاری از افراد تبدیل خواهید شد. با افراد معمولی آشنا می شوید و خود را به عنوان یک چهره جامعه پذیر معرفی خواهید کرد. همچنین ممکن است این شانس را داشته باشید که خلاقیت خود را با ایجاد خلاقیت های قهوه در اینستا و درست کردن نوشیدنی های مشتریان همانطور که آنها دوست دارند، ابراز کنید. شما احتمالاً برخی از وظایف آماده سازی غذا را نیز خواهید داشت. بنابراین این شانس را دارید که مهارت های آشپزخانه خود را نیز توسعه دهید.

روتین روزانه برای باریستاها

اغلب می شنوید که کار در کافی شاپ، هر روز متفاوت است، و در حالی که این مطمئناً درست است، شما همچنین می توانید با شناختن تمام وظایفی که بخشی از کار هستند، حس روتین را پیدا کنید.

  • یک روز معمولی برای یک باریستا یا کارمند کافی‌شاپ احتمالاً به معنای برقراری ارتباط با مشتریان، گرفتن و آماده‌سازی سفارش‌ها و منو است.
  • نگهداری و تمیز کردن تجهیزات قهوه نیز بخش های ضروری روز شما خواهد بود. تمیز نگه داشتن همه چیز، بهداشتی و مطابق با قوانین ایمنی و بهداشت کافی شاپ یک مسئولیت مهم است.
  • بسته به نقش خود، شما ممکن است مسئول سفارش و فهرست نویسی موجودی نیز باشید.

همه اینها به مهارت های زیادی نیاز دارد، پس وقتی به این مسیر بروید چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

کسب 8 مهارت در کافی شاپ

آموزش کافی شاپ

1. مهارت های ارتباطی افراد را توسعه دهید

هنگام انجام هر نوع شغل خرده‌فروشی یا مهمان‌داری باید با انواع افراد سروکار داشته باشید، بنابراین مهارت‌های افراد درخشان در قلمرو به وجود می‌آید. برای کسانی که اعتماد به نفس ندارند، یادگیری نحوه برقراری بهترین ارتباط با افراد مختلف در نقش مشتری یک تقویت کننده اعتماد به نفس است و به عنوان پایه ای فوق العاده برای پرورش مهارت های افراد عمل کند.

2. سازگاری با شرایط جدید

به دلیل تنوع افرادی که از کافی شاپ ها بازدید می کنند، باید به سرعت خود را با موقعیت های جدید و افراد جدید وفق دهید. در حالی که اکثر مشتریان دوست داشتنی هستند، نمی توان انکار کرد که باید هر از چند گاهی با مراجعه کنندگان ناراضی کافی شاپ سر و کار داشته باشید. شما به زودی یاد خواهید گرفت که از هر چیزی که سر راهتان قرار می‌گیرد بی‌تفاوت عبور کنید، و با ظرافت و کارآمدی با مشکلات برخورد کنید.

3. کار در یک تیم

مهارت های ارتباطی موثر فقط هنگام صحبت با مشتریان مفید نیستند. آنها همچنین برای کار خوب در یک تیم ضروری هستند. کار در یک کافی شاپ شلوغ هرگز انفرادی نیست و احتمالاً بخشی از یک تیم سختکوش خواهید بود که همه نقش خود را انجام می دهند. تا همه چیز به خوبی پیش برود. خوب بودن با دیگران و برقراری ارتباط با همکاران بخش مهمی از هر شغلی است. و یک مهارت قابل انتقال عالی است که در طول زندگی کاری شما به خوبی به شما کمک خواهد کرد.

4. یادگیری در مورد قهوه

وقتی شروع به کار در کافی شاپ می کنید، همه چیز را در مورد منو و انواع نوشیدنی های قهوه یاد خواهید گرفت. می‌توانید اشتیاق خود را برای قهوه به سطحی کاملاً جدید ببرید. و در مورد منبع دانه‌ها، نحوه روست و آسیاب آن‌ها و بهترین ترکیب‌ها برای صاف و لذیذترین قهوه آشنا شوید.

5. درست کردن قهوه اصلی ترین مهارت در کافی شاپ

یادگیری بیشتر در مورد داستان پشت قهوه شما با خلق قهوه با طعم فوق العاده و ایجاد تجربه های عالی قهوه همراه است. دقت و مهارت شگفت‌انگیزی برای تهیه اسپرسوی عالی وجود دارد. قهوه فقط جوشاندن مقداری آب داغ نیست. و لاته آرت را فراموش نکنید! باریستاهای خبره ریختن آرت یا قلب زیبا را به آسانی انجام می دهند. اما بیش از کمی ظرافت در آن وجود دارد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه قهوه را به درستی میل کنید. و طعم های مختلف را تشخیص می دهید، این مهارتی است که می خواهید مادام العمر به خاطر بسپارید.

دوره لاته آرت

6. تبدیل شدن به بخشی از جامعه

کافی شاپ ها اغلب در قلب یک جامعه قرار دارند و به عنوان یک مرکز اجتماعی عمل می کنند که در آن کلوپ ها و گروه ها می توانند جمع شوند. وقتی در یکی کار می کنید، چیزهای بیشتری در مورد منطقه محلی کشف خواهید کرد. و با افرادی که در زندگی محلی مشارکت دارند، آشنا خواهید شد.

احساس اینکه بخشی از جامعه پاداش های بی پایانی ارائه می دهد!

7. توسعه مهارت های مدیریت و رهبری

این احتمال وجود دارد که در هر شغلی که به پایان رسید، زمانی فرا می رسد که باید در نقش رهبری قدم بردارید. خواه این به معنای مدیریت یا آموزش کارکنان جدید باشد، باید بار دیگر از مهارت های ارتباطی و مردمی عالی خود به خوبی استفاده کنید. انجام وظایف رهبری بیشتر به عنوان یک باریستا می تواند راهی عالی برای کمک به پیشرفت شغلی شما و برداشتن گام هایی در جهت مدیر شدن باشد.

8. بهبود مهارت های مالی

کار کردن با پول در تمام طول روز به این معنی است که مهارت های ریاضی سریع شما در کمترین زمان بهبود می یابد. با وجود اینکه ما برای انجام اکثر کارها زمان داریم، توانایی جمع و تفریق سریع یک مهارت مفید است. همچنین ممکن است از شما انتظار داشته باشد که تخفیف‌ها، نکات و حاشیه‌های سود را به دست آورید. بنابراین کار با درصد به طبیعت دوم تبدیل خواهد شد.

برای کسب مهارت در کافی شاپ کار خود را در یک کافی شاپ شروع کنید

شروع از صفر و پیوستن به صنعتی که در آن تجربه ای ندارید می تواند سخت باشد. با این حال، فرهنگ حمایتی محل کار اغلب ذاتی کافی شاپ ها است به این معنی که این مکان فوق العاده ای برای شروع است، حتی اگر فکر می کنید هیچ مهارتی ندارید. یک حرفه در مهمان‌نوازی می‌تواند شما را به مکان‌های شگفت‌انگیز ببرد – تنها چیزی که نیاز دارید یک نگرش مثبت و یک اخلاق کاری عالی است!

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله