10 ایده جذب مشتری در کافی شاپ
02
شهریور

10 ایده جذب مشتری در کافی شاپ شما!!!

10 ایده جذب مشتری در کافی شاپ شما!!!

صنعت قهوه ، یک تجارت پررونق است. تنها در دهه گذشته ، تخمین زده می شود بیش از 400 درصد تعداد کافی شاپ ها در سراسر ایالات متحده افزایش یابد. و حتی اگر در سال 2018 شاهد افزایش آهسته تر بودیم ، اما منحنی هنوز هم مثبت است – چیزی که خیلی از صنایع دیگر نمی توانند بگویند.اکنون با 10 ایده جذب مشتری در کافی شاپ آشنا شوید.

با این حال ، این سؤال بارز دیگری برای صاحبان کافی شاپ ها ایجاد می کند: چگونه می توانم  مشتری های جدیدی را به کافی شاپم جذب کنم؟ خوب ، ما در مورد نحوه انجام این کار چند نکته برای شما آورده ایم.
در اینجا ده ایده وجود دارد که به شما کمک می کند تا مشتریان جدید را وارد کافه معطر قهوه خود کنید.

1. قیمت ها را مقرون به صرفه نگه دارید

چیزی مانند قیمت مناسب وجود ندارد که بتواند ، فروش را از فروشگاه کافی شاپ شما دور کند. منوی خود را مقرون به صرفه کنید و افراد مختلفی از کسانی که عاشق قهوه هستند  ، از راههای دور جذب خواهید کرد.

2. توسل به گذشته ها

در قدیم، گذشته از اینکه یکی از مهمترین نسل های پول نقد است ، صحبت از دوستداران قهوه بدون پنی می کند ،که تا حد زیادی مسئول رونق در کافی شاپ ها هستند. نه تنها با پایین نگه داشتن قیمت ، بلکه با ارائه طیف گسترده ای از انواع ارگانیک ، معاملات دیجیتال ، مشوق های رسانه های اجتماعی و غیره ،که باید پذیرایی از آنها را در نظر بگیرید.

3. نوشیدنی های فصلی درست کنید

اگر نوشیدنی های یکسان و قدیمی را ارائه می دهید ، ماه به ماه پس از آن انگیزه کمی برای شخص تازه وارد شما وجود دارد ، به خصوص اگر مغازه پایین خیابان ارائه نان های مخصوص فصلی را ارائه دهد. بازی طعم ها و طعم های فصل ، مانند ارائه نوشیدنی های ادویه ای کدو تنبل ، چایهای تزئین شده با گل و قهوه ها در هنگام فرا رسیدن بهار ، و غیره.

4- در شبکه های اجتماعی فعال باشید

اصولا همه این روزها به نوعی در شبکه های اجتماعی حضور دارند. سعی کنید در حساب های کاربری مختلف رسانه های اجتماعی حضور فعال ، پر جنب و جوش داشته باشید و مطمئن شوید که همچنان در “برند خود” باقی مانده و به سؤالات و نظرات به صورت دقیق و جذاب پاسخ دهید.

6. برجسته باشید

واقعیت جالب: ما در حقیقت با یک کتاب تحت پوشش آن داوری می کنیم – و همین اصل در مورد مواردی مانند جذابیت محدود کردن نیز صدق می کند. اطمینان حاصل کنید که کافی شاپ خود را بالاتر از طرح برجسته ، شاید به نمایش گذاشتن هنر جالب ، نشانه های طراحی معماری ، طرح های رنگی ، آن را نامگذاری کنید. انتخاب کنید که در ترکیب ها متفاوت باشید ، و افراد را از روی کنجکاوی جذب کنید.

6. مطمئن شوید که سایت کافه شما ریسپانسیو است

اکنون تلفن های هوشمند بخش مهمی از زندگی روزمره هستند. و اگر وب سایت کافی شاپ شما سازگار با تلفن همراه نیست ، مشتریان جدید را که در گوگل سرچ می کنند را از دست بدهید. اگر وب سایت فعلی شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است ، سایت خود را به یکی از سازندگان وب سایت بسپارید و آن را بهبود دهید.

7. معاملات آنلاین ایجاد کنید

از گذشته معمولا تعداد بسیاری از مردم در تلفن های همراه خود و یا در پشت صفحه لپ تاپ قرار دارند. بنابراین ، کافی است که بگوییم این یک دیجیتال برتر برای شما است که می توانید معاملات آنلاین را از طریق آن انجام دهید. “معاملات الکترونیکی” را در سایت های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات بنر آنلاین ، امتحان و اجرا کنید.

8- مصرف گرایی آگاهانه را بپذیرید

تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان دلارهای خود را در جایی که برایشان مهم است قرار می دهند ، فقط با مارک ها و شرکت هایی که به عقیده آنها ارزش های خود را حمایت می کنند ، تجارت می کنند. به عنوان کافی شاپ ، پذیرایی از این نیاز را در نظر بگیرید ، شاید در پایان هر ماه بخشی از بودجه خود را به یک موسسه خیریه یا غیرانتفاعی مربوطه اهدا کنید. همچنین ، تهیه محصولات محیطی و محلی برای تهیه انواع نان ها و میان وعده های شما روش دیگری برای افزایش فروش مخاطبان سازگار با محیط زیست است.

9. هدیه و نمونه رایگان بدهید

همه افراد چیزهای رایگان را دوست دارند. بنابراین ، نیازی به گفتن نیست که ارائه نمونه های رایگان و هدایای نوشیدنی ، دانه های بسته بندی شده و غیره راهی عالی برای ایجاد ترافیک به فروشگاه شماست. برای افزایش بیشتر در فروش ، ایجاد سیستم رافل را در نظر بگیرید ، یعنی مشتری برای خرید یک نوشیدنی X باید مقدار X را خریداری کند تا  در نقاشی جایزه دریافت کند. حتماً آدرسهای ایمیل کسانی را که وارد قرعه کشی شده اند جمع کنید .

10. یک برنامه وفاداری دیجیتال ایجاد کنید

انتخاب یک برنامه وفاداری دیجیتال راهی برای کمک به جذب مشتریان جدید به کافی شاپ شماست. و با تصمیم گیری برای ایجاد یک برنامه کاملاً دیجیتالی با Loopy وفاداری ، هزینه های تولید کالای فیزیکی را کاهش داده و تولید زباله را کاهش می دهید ، این یک پس انداز درست در درآمد کافی شاپ شما است.

 یک استراتژی وجود دارد که می توانید برای استفاده از افراد در محوطه استفاده کنید. ایجاد یک برنامه وفاداری دیجیتال نه تنها به افزایش فروش شما بلکه در تقویت یک مشتری وفادار که می تواند منجر به سالها ،یا چند دهه، خدمات وفادار شود ، نیز کمک خواهد کرد.

منبع:

https://blog.loopyloyalty.com/10-ideas-to-attract-new-customers-in-your-coffee-shop-7cbcd31ce42c