بهترین چیز در مورد کریسمس، به جز روز کریسمس، حال و هوای جشن و تزئینات در هر مکان است. در این زمان برای جذب مشتری، باید با ایده های کریسمسی برای کافه خودتان از بین مردم متمایز شوید. در اینجا چند ایده جالب برای بازاریابی کافه و رستوران برای روز های کریسمس وجود دارد که به شما در تبلیغات کمک می کند.
یک منوی کریسمس ایجاد کنید
بابا نوئل در حال آمدن است به شهر! شما باید قبل از روز کریسمس واقعی آماده باشید. اولین چیزی که باید به آن فکر کنید یک منوی ویژه است. پس به مردم آنچه می خواهند بدهید. زمان آن به شما بستگی دارد که می خواهید چند روز باشد یا 1 ماه. در مورد انواع منوی کریسمس که می خواهید تصمیم بگیرید:
- سنتی
- مخصوص گیاه خواران
- منوی بچه ها
- غذاهای ملی
انتخاب منو همیشه به نوع کافه و کافی شاپ بستگی دارد، بنابراین به سیک خود پایبند باشید. طرح منو را مشخص کنید .برای جلوگیری از کمبود مواد غذایی، برنامه تکمیل مواد غذایی خود را از قبل با در نظر گرفتن ویژگی های تعطیلات تنظیم کنید و با استفاده از سیستم POS کافه خود، موجودی محصول را در انبارها تجزیه و تحلیل کنید. این یک دلیل دیگر برای فکر کردن به هر مرحله از آماده سازی کریسمس است.
کافی شاپ خود را تزئین کنید
برای ایجاد فضای مناسب، یک منوی خاص کافی نیست. رنگ و تزئینات کریسمس بیشتری به رستوران خود اضافه کنید. شما می توانید با رنگ های کلاسیک قرمز-سبز-سفید امتحان کنید. پینترست پر از الهامات عالی است، بنابراین اگر فکر می کنید ایده ای ندارید، سرچ کنید.
می توانید میزها را با استفاده از شمع های معطر، کاج ، انواع توت های نگین دار و شاخه های همیشه سبز تزیین کنید. خوب است که تزئینات فضای باز مانند گلدسته ها و چراغ های ریسمانی خورشیدی،و وسایل بادی (آدم برفی، گوزن شمالی، بابا نوئل و غیره) را روی درختان، قرار دهید. و آخرین چیز موسیقی کریسمس است.
پیشنهادات ویژه
به عنوان مثال، یک شام را در شب کریسمس با قیمت ویژه ارائه دهید. 24 روز فرصت دارید تا از ایده های کریسمسی برای کافه در تعطیلات رستوران استفاده کنید!
در اینجا کارهایی که میتوانید برای تبلیغات ۱۲ روز کریسمس انجام دهید، آمده است:
خدمات پذیرایی مخصوص.
5 تا 10 درصد تخفیف اضافی برای مشتریان وفادار شما.
کارت هدیه.
تقویم وعده های غذایی.
30% تخفیف برای وعده غذایی دوم.
تخفیف قهوه.
کوپن های ویژه.
کاسه قرعه کشی با پاداش.
قهوه چهارم به صورت رایگان.
بیسکویت رایگان.
ایده های کریسمسی برای کافه تان را منتشر کنید
در مورد ایده های منوی کریسمس خود برای رستوران اطلاعاتی را منتشر کنید و از مردم دعوت کنید تا رزرو خود را ترتیب دهند. از منوی کریسمس رستوران خود نهایت استفاده را ببرید یا با رزرو زودهنگام، تبلیغ شام شب کریسمس خود را تقویت کنید.تمام تلاش های شما بیهوده خواهد بود اگر مردم در مورد آنها ندانند. شبکه های اجتماعی بهترین راه برای اعلام است. یک تقویم ایجاد کنید و همه رویدادها خود را برنامه ریزی کنید تا چیزی را از دست ندهید. همچنین، میتوانید غذاها را از منوی ویژه کریسمس تبلیغ کنید و از قبل عکسهایی از آنها را در اینستاگرام، فیسبوک یا اسنپچت رستوران خود قرار دهید تا علاقهتان را افزایش دهید.
یک مسابقه بیایید یا یک هدیه گواهی هدیه آنلاین انجام دهید. سعی کنید مطالب را از قبل، ترجیحاً چند هفته قبل از رویداد ارسال کنید، بنابراین مشتریان بالقوه از قبل مطلع شوند.
تعطیلاتبرای افزایش سود رستوران شما و بازاریابی تبلیغاتی عالی است. از آزمایش ایده های کریسمسی برای کافه نترسید، این به شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شوید و محبوبیت کسب کنید. امیدواریم مشاوره ما در این زمینه به شما کمک کند.
وب سایت یا اینستاگرام را با ایده های کریسمسی برای کافه به روز کنید
بسیاری از رستوران ها وب سایت خود را راه اندازی می کنند و هرگز آن را تغییر نمی دهند. قرار دادن برخی از رویدادها در شبکه های اجتماعی شما می تواند به کسب و کار شما کمک کند. برای به روز رسانی موارد زیر کمی وقت بگذارید:
- صویر بنر خود را با مناسبت ها تغییر دهید.
- منوی جدید را منتشر کنید.
در حالی که در حال به روز رسانی وب سایت خود هستید، بهتر است اطلاعات «Google برای کسب و کار من» خود را مجدداً بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات Google شما، مانند شماره تلفن، آدرس و اطلاعات وبسایت شما صحیح است و دسترسی به مسیرها آسان است.گاهی اوقات ارسال پست کافی نیست. می توانید در صفحات فیس بوک، حساب اینستاگرام خود پست بگذارید. به طور منظم پست بگذارید . با کسانی که برای پست های شما نظر می گذارند یا به اشتراک می گذارند تعامل داشته باشید. از کسانی که در صفحات رسانه های اجتماعی شما وقت می گذرانند قدردانی کنید.
عکسی از تزئینات کریسمس خود پست کنید و از مردم بخواهید که با طرحهای رنگی یا قطعات تزئینی مورد علاقهشان نظر بدهند. راه دیگر برای استفاده از شبکه های اجتماعی، پرداختن به برخی ایده های کریسمسی برای کافه است. عکس غذا ها و قهوه های آماده شما می تواند جذاب باشد.
بروشور و پوستر بدهید و ایده های کریسمسی برای کافه تان را شرح دهید
درباره ایدههای منوی کریسمس برای کافه صحبت کردیم، اما اگر به مشتریان خود اطلاع ندهید، در مورد منوی جدید و ویژه شما نمیدانند! از بروشورها برای نمایش منوها یا پوسترهای خاص خود استفاده کنید. این آگهی ها و پوسترها را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید و آنها را در کافه خود توزیع کنید.
تخفیفات روزانه
برای اعضای باشگاه وفاداری، مانند نوشیدنی رایگان بعد از شام.یک وعده غذایی ثابت را تبلیغ کنید. ارائه یک وعده غذایی استثنایی با قیمت تعیین شده می تواند باعث رزرو و بازدید بیشتر شود.از کارت هدیه به گروه خاصی از مشتریان استفاده کنید. به عنوان مثال، برنامه های وفاداری که به اعضایی که بیش از یک بار در ماه می آیند، یا به مدیرانی که برای مهمانی اداری در رستوران شما برنامه ریزی می کنند.
ساعات کاری را افزایش دهید. از کسبوکارهای محلی دعوت کنید تا مهمانیهای تعطیلات خود را آنجا برنامهریزی کنند، یا رویدادهای ویژهای بعد از ساعت کاری اعلام کنید.بسته های خانوادگی ارائه دهید. یک “منو خانوادگی” ایجاد کنید و میز را به سبک خانوادگی با قیمتی کمتر از آنچه که یک خانواده 4 تا 6 نفره جداگانه سفارش دهند.
یک چالش برگزار کنید
ایده های کریسمسی برای کافه معمولا حول منو می چرخد، اما شما می توانید این ایده را گسترش دهید یا تطبیق دهید. یک چالش در تعطیلات برگزار کنید یا افراد را به خلاقیت تشویق کنید تا از وسایلی که روی میز قرار می دهید همراه با سفارششان عکس بگیرند. عکسی از برنده یا برندگان هر روز در شبکه های اجتماعی و دیواری در رستوران خود قرار دهید.